Lite bättre nu...

I lördags på dagen var jag helt under isen... Vet inte vad det var, men missnöjd med i princip allt kände jag mig.. PMS maybe? 
Hursom helst så ryckte jag upp mig tillslut och vi var iväg på middag hos en kompis och med några bekanta på lördagskvällen... Det bjöds på lammstek och potatisgratäng o så lite rödvin till det... Perfekt lördagkvälll var det!

Igår vaknade vi hur tidigt som helst, vi gick upp medan det fortfarande var mörkt och åt mysfrukost med tända ljus.. Sen spelade Ville tv-spel och jag däckade en stund i soffan...
Senare på dagen var vi iväg och storhandlade och sen gick vi på en husvisning, ett jättemysigt och hemtrevligt hus... Jag skulle trivas bra i det tror ja.. Men utgångspriset var 2,1 milj och det var över 40 st som skrivit upp sig som intresserade inför budgivning.. Vi insåg att vi inte riktigt har möjligheten att buda på ett sånt hus just nu.
Så vi åkte hem och städade i vår lilla tvåa istället...  Och jag bakade gott bröd och lagade fisk till middag...
Sen blev det träning...

Idag jobbar jag kväll.. Så nu är frågan vad man ska hitta på fram tills dess... Träning vid lunch iaf!
Är lite sugen på att skämma bort mig själv lite... Kanske skulle boka en tid för lite massage eller nåt?

Vi får se vad jag hittar på, men jag tror att jag undviker shopping iaf... Shoppade alldeles för mycket förra månaden så denna månad får bli lite snål, måste ju ha pengar över till jul oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0