Lördag hela veckan....

Jaha, så var det lördag igen.. :P Eller iaf en ledig dag, blir så konstigt det där med ledighet när man arbetar inom vården, man har lixom inte helg som de flesta andra yrkesgrupper. Och inte har vi ledigt över jul heller, men jag ska då inte klaga, har fått ett perfekt schema över jul och nyår faktiskt, passar mig perfekt! Jobbar dag julafton och juldagen och så har jag 3 dagar ledigt över Nyår så att jag kan åka till Öland och fira med sambon! Perfekt!

Jaja... Sitter här och försöker komma på hur jag ska få ihop allt... jag tänkte nämligen försöka plugga lite till våren, svårt när man jobbar heltid, men det är bra att kompetensutveckla sig lite, det öppnar ju nya dörrar till jobb och får en att känna sig säkrare på vissa delar av yrket! O sen är ju jag en sån som har svårt att inte utvecklas vidare hela tiden, har svårt att finna mig i att bara "flyta med" lixom...

Utöver att reda i detta ska jag hinna med tvättstugan, kolla stövlar på stan ( har inte bestämt mig för om ja ska behålla dem jag redan köpt), träna, eventuellt ta en promenad och förbreda inför pappas födelsedag på lördag... Han blir visst gubbe på riktigt då, 50 år!
O så ska ja förbi högskolan och prata lite me dem samt kopiera lite papper. Fullt upp helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0