Det eviga backandet..

Igår skickade min pojkvän för första gången över en annons på ett hus som han kikat på (mest på skoj såklart!)..
Jag blev överlycklig!!! Kanske, kanske är han redo att flytta från denna instängda lägenhet till lite större med en tomt... I would love to! Är ingen lägenhetsmänniska och särskilt inte om det inte ens finns balkong!
Jag känner mig lite instängd här om jag ska vara helt ärlig, känner inte riktigt att det är mitt än, har ju som sagt flyttat in i hans lägenhet... Hade den varit min hade jag gjort så mycket, hade det varit min hade det antagligen varit en med balkong... Men visst, är rätt nöjd sålänge han är hemma hos mig, det är det viktigaste iaf!

Hursom helst, dum som jag är nappade jag ju på detta att han skickade över en annons och skickade över två till honom... O så kommer kommentaren när jag säger:
" Det är roligt att fantisera och titta... Plötsligt dyker det upp nåt man faktiskt verkligen vill ha... "
"jaja, bara inte du blir helt galen och besatt över det... "

Tack, ge mig dåligt samvete för att jag vill att livet ska röra på sig bara.. Ge mig dåligt samvete för att jag drömmer om nåt annat än en tvåa i Nyfors (utan balkong)...

Men vafan???  Snart skiter jag i honom och hans bostadsrätt och köper mig ett hus på egen hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0