idag börjar officiellt livet igen!

Ja, idag börjar livet på riktigt igen... Sen sjukskrivningen som startade den 10 juli så har livet stått lite "on hold", visst har jag hittat på en del och visst har jag jobbat lite i perioder men ändå med vetskapen att allt är "under vissa förutsättningar" och allt har varit i väntan på operation och nästa avbrott!
Nu är operationen som sagt gjord och  även om såret inte läkt helt så är sjukskrivningen slut och jag börjar jobba i helgen.. Nästa vecka får jag även dra igång med träningen på riktigt igen!
Så jag har gjort ett nice träningsschema från o med måndag med ca 4 pass i veckan, bra timade till hur jag jobbar! Det är även lite fester på gång här under hösten och det är kul, precis vad jag behöver!!
Så nu är allt som det ska igen... Och jag njuter av det!!

Nu ska jag kasta mig in i duschen, ta en vända ner på stan och uträtta lite ärenden... Sen ska jag skriva av min "läkemedelstriangel" och börja läsa igenom ortoped-kapitlet i den gamla skollitteraturen... För idag börjar jag på ortopeden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0