kissekatt....

Sitter här i soffan o har just avnjutit en lyxig frukost i form av fruktsmoothie, äggmacka och te... Mycket gott en ledig dag! Funderar på om jag inte ska ta en liten promenad ut i solen innan det är dax att bege sig ner till optikern ( för andra gången denna måndad). Denna gång för linskontoll... *suck*...
Tänkte att jag kanske skulle handla en liten present till min fina oxå, han har nåt stort på gång på jobbet idag som han varit orolig för så jag tänkte att han kanske kunde behöva lite uppmuntran! :) Sen måste jag tvätta oxå.. Hade jag varit frisk från förkylningen hade jag allt gått o tränat med men det får nog bli i nästa vecka! Kanske ska kolla om Angelica vill komma över på lite kaffe i eftermiddag oxå... Vi får se... En ledig dag behöver inte planeras i detalj...

Detta blogginlägg skulle dock inte bjuda på massa ointressant information om vad jag ska göra idag utan det jag ville skriva var att jag längtar efter en katt... Jag saknar min älskade, charmiga, fina, söta Ceasar... Sitter och funderar på om det ens är någon idé att försöka övertala ville om att det vore mysigt me en katt... Tror dock tyvärr inte det... Men det hade varit mysigt att ha en luden varm liten kisse att kela med ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0