Misshandlad?

Är bra sugen på att ta ett kort på mig själv och lägga ut här på bloggen idag..
Det vore ingen bild i stil med alla andras "dagens outfit" utan snarare "dagens offer"... Det ser ut som om jag fått en rejäl smäll, mitt öga är milt uttryckt igenmurat... Inte särskilt hett...
När jag pratade med min läkare idag och hon frågade hur läget var svarade jag lite oberört; det gör lite ont men det är ingen fara... Då sa hon nåt i stil med; "Det förstår ja, jag kände mig inte särskilt snäll igår, hur blått är det? Jag försökte verkligen vara så försiktig jag bara kunde.. Men jag förstår om du går på värktabletter idag... "
Personligen måste jag säga att det inte är så farligt... Ett par alvedon har väl iof slinkit i mig... O några glas rödvin nu på kvällskvisten... :P
Jag är en härdad människa... det är bara en i raden av blåtiror!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0