Segsöndag...

Jaha, så var helgen snart slut!! O här ligger jag bakis på min soffa... Jag ångrar mig redan...
Jag ska sluta dricka, nästa helg är det fest igen efter det blir det vita helger ett tag, det är ju verkligen inte värt det.... Hade hellre varit i form idag, redo att gå o träna eller nåt...

Veckan som gått har varit full av arbete och faktiskt även lite träning.. Nu ska jag visa karln att det inte bara är snack det där me o komma i form... Nu är det dax, nu finns inget i vägen som ska förtsöra.. Nu är det träning och bra mat som gäller.. Så det blir absolut ingen bakis-kebab idag inte... Ne, en nyttig god frukost och en promenad sen...

Ne nu ska ja fortsätta slappa här i min soffa, hoppas på att de drar igång idolrepriser snart!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0