Woho.... Shoppat!!

Nu har jag shoppat loss på H&M´s hemsida... Råkade visst beställa för 1700 spänn, men då rensade jag ändå bort en hel del jag hade lagt dit innan... Så nu väntar jag med spänning på att mitt paket ska komma så jag får bli höstfin... Tyvärr kommer inte den fina kappan jag beställde förräns i början på oktober.. Men jaja, har jag tur får jag ha den på mig när jag har 25 års kalas.. :P

Nu sitter ja och överväger om jag ska eller inte ska beställa denna klänning från Nelly... Tycker verkligen att den är skitfin, tyvärr känner jag inte riktigt att jag har kroppen att bära upp den just nu... Men å andra sidan skulle det kunna bli nyårsklänning och att ha gått ner 5-7 kg till nyår är väl inte direkt omöjligt?!
Tål att sova på....
För inatt ska jag sova så jag orkar upp imorgon för tvätt och för att bjuda Madde på mysig frukost... :D

Kommentarer
Postat av: maddlur

Det är bra att jag har nåt trevligt att se fram emot efter det otrevliga! :)

2009-09-16 @ 22:51:51
URL: http://maddlur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0