Less....

Jag är så jävla less på livet och vardagen just nu....
O inte blir det bättre när man vaknar på sin enda lediga dag denna  vecka och det ligger snö på marken utanför fönstret och den 30 åriga karln man bor med inte ens tagit undan sin frukostdisk.... O halsen och huvudet värker och PMS gör sig påmint...
Herrejösses vilken skit!

Nu tänker jag argstäda lägenheten så det åtminstonde känns trevligt att vara hemma.. Just nu är det stökigt och rörigt, källsortering överallt och mattan i köket är skitig då jag blev så irriterad över sambons disk att jag kastade tallriken i marken, ville bara slå sönder nåt av irritation...
Sen ska jag ner på stan och möta upp syrran för lite shopping och lunch... Försöka klämma in lite träning på eftermiddagen och lite födelsedagsfirande av en kusin ikväll...

Jag behöver komma iväg, gärna igår!



Jag behöver vackra miljöer = Inte Eskilstuna!!!!!

 

Jag behöver sol, bad, goda vänner och galna upptåg....

Ja tror fan att jag börjar bli deprimerad på riktigt, nästan inga dagar känns bra längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0