måste bara rekomendera...



Denna bok är verkligen helt fantastiskt härlig och rolig samtidigt som den innehåller just de där missödena, sorgerna, misslyckandena som livet faktiskt också består av. Den har ett grymt härligt språk och jag tror att vi alla (särskilt vi kvinnor) kan känna igen oss i de situationer som Mia delar med sig av i denna bok! Jag skrattar igenkännande åt självhatet, kärleken och relationerna, de pinsama situationerna o.s.v. Och jag tror att om man har barn så har man nog ännu lättare att känna igen sig i denna bok!
Denna bok känns som ett härligt andningshål i en värld där alla strävar efter att visa upp sina perfekta liv, med perfekta masker och välstädade hem... Det behövs inte mer sånt! Detta är vad vi behöver! Att känna igen oss i det mänskliga, vardagliga och operfekta!
Om du inte redan läst den - LÄS DEN! Den är grym! På något vis påminner den i stil med Linda Skugges - Akta er killar, här kommer gud och hon är jävligt förbannad! Också en bok jag kan rekomendera!

Ne, nu ska jag slita mig från denna fantastiska bok och ta mig ner på stan för att inhandla snygga höstskor innan det blir träning och jobb ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0