2010, ett mellanår...

2009 var ett år då det hände mycket i mitt liv, jag flyttade tillbaka till Eskilstuna, flyttade ihop med Ville, blev färdig med sjuksköterskeutbildningen och började jobba på riktigt, Det krånglade med kroppen och livet var rätt omtumlande periodvis...
2010 har varit helt annorlunda, det har varit ett mellanår, ett år som bara gått, inget särskilt har hänt, inga omtumlande själsresor eller stora förändringar överhuvudtaget... Ne, 2010 var ett mellanår, man ska väl ha sådna ibland oxå, sådna som bara går och passerar och plötsligt tar slut! Det var ett rätt tråkigt år måste jag säga.

Nu är det snart slut och 2011 väntar, jag ser fram emot 2011, tror att det kommer vara annorlunda än 2010, jag tror på förändringar under detta år. Jag hoppas att jag kommer skapa förändringar nästa år, för jag längtar efter förändringar!
Jag har förbrett förändringar här hemma redan, idag är kylskåp och skåp rensade på onyttigheter och det är på fyllt med nyttigheter, så när vi kommer hem igen år 2011 behöver vi inte handla snabbmat utan kylen är fylld av bra mat redan! Känns som en skön förberedelse faktiskt!
Träningskortet är laddat med gym, spinning och jympa och tänkte ta och anmäla mig till att dansa zumba eller sjunga i kör oxå ( kan nog inte få in båda med tanke på att jag jobbar så mycket kvällar... :(

Ne, nu ska jag ta och packa ihop inför Ölandsresan, sen ska jag ta mig till jobbet för lite nattjobb... Sen blir det ca 3 timmar sömn innan det bär av ner till finaste killen jag vet! :)

Gott Nytt år!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0