Gräsänka...

Är gräsänka 2 nätter o 3 dagar, för att vara rätt exakt... Mannen är saknad och iväg på jobb i småland!
Det är lite trist, särskilt med tanke på att jag vaknade upp med helvetisk huvudvärk imorse, det kändes som om någon kastat ett betongblock i huvudet på mig, så det blev inget jobb... Dock har huvudvärken sakta dragit sig tillbaka under eftermiddagen... Men det blir långtråkigt att bara vara hemma o glo hela dagen.... Det tokiga är att jag faktiskt sett fram emot att jobba idag, gårkvällen var så lugn och jag hade stenkoll på läget inför dagen, och eftersom jag hade det och mådde så bra igår så skrev jag ingen rondlapp eftersom jag skulle jobba idag, tro fasiken att jag hade dåligt samvete inför den stackars sjuksköterska som fick hoppa in istället för mig idag då...
:(

Har verkligen inte gjort något särskilt idag, har knappt ätit mat, till kvällsmat blev det lättglass med banan... *när katten är borta dansar råttorna på bordet :P * eller vad är det man säger?
Men jag börjar bli lite hungrig nu faktiskt, funderar på om jag orkar koka ett ägg och göra en äggmacka... Eller inte?
En apelsin och ett glas vatten kanske gör susen? :P

Usch vad uttråkad jag är... och i vanlig ordning orkar jag inte glo på tv heller, om jag inte hade varit sjukskriven idag och fortfarande känner av huvudvärken hade jag tagit mig en sväng till gymmet...
Var på gyminstruktion igår och fick lära mig en hel massa roliga övningar att komplettera den vanliga "maskin- gym- träningen" med, så nu är jag inspirerad att sätta igång så att jag kommer i bra form tills vi ska till alperna... Har ca 3 månader på mig att klämma några kilon och bygga några muskler...

Alperna 25/2- 2011 är delmålet....
Beach 2011 är slutmålet....

Vägen dit.. ja inte vet jag... kanske ska blogga om den?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0