I did it!!

Jag gjorde det, äntligen gjorde jag det....
Jag har köpt en egen digital systemkamera... Det blev en Nikon d3000, den minsta modellen de hade men jag kan ändå använda alla pappas objektiv till kameran...
Perfekt! Funderade på en d90, men insåg att vid behov lånar jag en sån från pappa och använder jag denna kamera tillräckligt mycket och vill köpa en ännu bättre så köper jag en sån... (eller nåt!)
Men nu duger denna kalasbra...
Allt som allt med väska, minneskort och Uv-filter gick det på 7000 kr...


Jag är såååå nöjd! På det var det helt sjukt skönt att komma ut en stund bland folk, mamma och jag handlade denna kamera på expert och sen åt vi lunch på tuna park och jag avslutade min stund i samhället med att handla lite levande blommor till vårt sovrum och vardagsrum...
Jag vet att man inte borde vistas ute när man är sjukskriven... Men efter ett tag blir man galen av att sitta hemma så jag tycker ändå att det är befogat, jag är ändå inte sjuk på det sättet.. Jag måste ju bara läka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0