Lite aktivitet på schemat...

Nu ska jag ta en promenad över Vilsta hem till mamma och pappa och låna mammas bil, sen ska jag hem till morfar och hans fru och hälsa på...
Sen får vi se om jag och Ville orkar masa oss iväg till ikea denna fredagkväll...
Vi tänkte att det kanske var lägligt att åka en fredagkväll.. Jag menar vem är på ikea då?
Vi tänkte att på så vis slipper vi köer och jag behöver inte visa upp mig bland massa folk och få tokpanik för det...
Men vi får se... kanske blir någon annan gång.. När jag läkt eller så?!

Har ringt min doktor idag, det krånglar efter operationen.. Därav mitt nedstämda läta i blogginlägget tidigare.. Jag orkar inte mer motgångar med detta... Men men, ska ryck upp mig... Det är som det är... en förbannelse eller nåt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0