Oh, My god... or queen...?!

Jag tror knappt mina ögon, detta har jag väntat på sedan jag var barn... Min absolut största idol genom tiderna kommer till Sverige, 8 juni entrar hon Eriksson Globe...
Whitney Houston!!!!!
Det var min första idol, när albumet Whitney kom med hiten I wanna dance with somebody var jag inte ens två år, men pappa spelade den ofta och det blev favoritlåten och den spelades konstant hemma när pappa kom från jobbet- på min begäran såklart...
Det är fortfarande min favoritlåt, kanske är det t.o.m ett av mina favoritalbum, jag blir alltid på sjukt bra humör när jag lyssnar den och jag kan varenda låt...
Ända upp i tonåren var även filmen bodyguard favoritfilmen, jag älskade musiken och hon var ju fantastiskt vacken på den tiden... (Innan hon knarkade ner sig totalt...)
Minns hur besviken och ledsen jag blev när jag såg bilderna på henne, helt nedgången som en annan crackh**a. Så fruktansvärt tragiskt.
Men, hon hämtade sig, mot alla odds. Och nu kanske jag kan få se henne live, tyvärr tror jag inte att hennes röst är i närheten av vad den har varit tyvärr.. Så frågan är om det är värt 600 spänn trots allt.
Jaja, tål helt klart att fundera på iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0