Tröttnat!

Idag har jag tröttnat helt på detta, är trött på att bara sitta här hemma och ruttna i min ensamhet... Men kan nog bli både deprimerad och galen av detta har jag konstaterat... :(
Kroppen är rastlös, hjärnan behöver utmaningar, Jag behöver träffa folk, jag behöver prata och umgås med andra än min tv och dator... Det värsta är att jag kommit till stadiet när man slutar vara företagsam och bara deppar på soffan...
Om man aldrig varit sjukskriven på detta sätt tror jag att det är svårt att fatta hur påfrestande det är..
På sätt och vis är man helt isolerad från samhället på detta sätt och i ärlighetens namn känner jag mig jävligt övergiven.. Jag är van att vara ensam,många gånger i livet väljer jag ensamhet, men det är inte påtagligt på samma sätt som denna isolering...

På detta så har jag ledsnat på att se mig i spegeln, visst ögat blir mindre och mindre svullet och blått för varje dag men det är långt ifrån så att man kan visa sig ute bland folk utan att folk vänder sig om och undrar och man måste stirra konstant ner i backen för att ingen ska se... Jag tänker att jag ska ta mig ett bad men det vore inge vidare med tanke på såret på magen... Jag tänker att jag borde färga håret, raka benen, lägga en ansiktsmask... Men till vilken nytta? Ser ju ut som skit vad jag än gör just nu... :(

Jag försöker vara stark, tänka att det knappt är en vecka kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0