Ännu en prins...

Idag  har jag hälsat på Angelica och hennes nya tillskott, lille Hampus... Underbart söt liten gosse måste jag säga! Det är helt sjuk så små bebisar är, trots att jag jobbat med dem hela sommaren så har jag redan hunnit glömma men ack så mysigt det är! Det måste ju vara bland det gosigaste som finns här i världen, att ha en liten bebis snusa mot halsen... Han var verkligen genomgo... Och Kasper var såklart bedårande charmig, som vanligt!! :)

Det är mysigt med barn.. Så är det bara... Tycker det är så otroligt mysigt att komma ut till denna lilla familj, det är hemtrevligt och livligt med ungen och hundarna... Det är ju tur att jag har Angelica så jag kan sitta hemma hos henne och insupa känslan av familjeliv i villa en stund.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0