Dålig update!

I know, jag suger på uppdatering just nu.. Anledningen är för att det inte hänt så mycket att skriva om och funderingarna har inte heller varit särskilt mycket att behöva få ut i skrift. Jag har jobbat i princip sen jag kom hem från Öland oavbrutet, ska erkänna att jag inte hunnit komma igång med träningen än heller, har köpt spinningkort och så ska jag köpa kort på gympozz idag o sen blir det andra bullar, nu ska överskottet veck!

Idag har jag äntligen en ledig dag så jag tänkte passa på att piffa till lite här hemma, en sväng förbi underbara hem och elgiganten o sedan även en till västerås för en titt på ikea står på dagens schema! Sen blir det lite bodyattack ikväll..
Känns som en lagom bra dag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0