Haha.. Han är rolig den dära... :)

Karln ringde nyss o frågade hur det var med mig... Nu har jag ju kunnat äta och fått behålla maten även om jag fortfarande mår väldigt illa, känns som om man druckit alldeles för mycket apelsinjuice, typ som halsbränna i magsäcken eller nåt...
Då frågar han rätt ut inför sina kollegor;
"Det får mig att osökt att tänka på något man brukar må illa av på morgonen... "
"Va, vadå? Nee..." *Jag spelar dum...*
"är du gravid?"
"Haha nedå... Det var nog räkorna eller ägget eller nåt... Eller så är jag stressad.. Herregud, jag ska ju ha semester för första gången i år, då kan man ju inte vara gravid!"
Karln skrattade och gick vidare i samtalet:
"Har goda nyhet förresten.. men det kan jag inte berätta nu... "
 " Meeehhh... Nu blir jag ju nyfiken.."
"jag får messa.... "

Herregud, han kan fråga om jag är på smällen inför sina kollegor men inte berätta detta, måste vara nåt jävligt hemligt... *spännande*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0