hmm...

Hade tänkt skriva ett inlägg... Men jag tappade sugen...
Vet inte, förr kunde jag skriva om allt i min blogg (den gamla) känslor och upplevelser... Det mesta!
Nu vill jag behålla endel för mig själv, känner att man delar med sig väldigt mycket.. På nåt vis känns det som att det är dax att tänka igenom det här med bloggen.. Hur ska jag blogga egentligen? Hur, för att inte ge för mycket, dela av allt... Jag har alltid medvetet valt att hålla mina vänner utanför bloggen, det finns ingen anledning att lämna ut vänner som inte själva bloggar... Även familjen är jag försiktig med att lämna ut... Som sagt, det är ju mitt val att blogga, inte deras...
Kanske är det dax att lägga ner bloggandet... Men klarar jag det? Jag har bloggat i hmm... typ 4 år, det är ett tag...
Men ändå... Känns som att livet inte riktigt är som min blogg får det att se ut ibland? Behöver det vara det?
Ne, jag behöver tänka...
Åker på semester... En semester från vardag, jobb och blogg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0