Tisdag...

Sovmorgon idag igen, en av fördelarna med detta jobb är faktiskt att man får lite sovmornar här och var, hur skönt som hellst, men det behövs för att kompensera när man slutar jobbet 21.45 och ska vara på plats igen 6.45 dagen därpå, då måste man stressova... :)
Har mysit i sängen hela morgonen, installerat skrivaren jag köpte igår, den fungerade finfint... Skrev ut lite litteratur till kurserna som startar nästa vecka samt schema och kursplan, har sökt lite på litteratur oxå, har reserverat några böcker som jag får ta och hämta ut imorgon innan jobbet. .
Idag hinner jag inte...
Ska röja lite här hemma sen ska jag ner på friskis och köra ett spinningpass, körde pump igår och lutar åt lite simning imorgon.
Jaja, efter spinningen (slutar ett) ska jag duscha och stressa hem till mamma och pappa och rasta deras hund då pappa är i Örebro och mamma jobbar hela dagen. Sen är det bara att ge sig iväg till jobbet, lunch, det vettefasiken om jag hinner få i mig idag.... Men det löser sig! :)

Ha en fin dag i det dassiga vädret!!!


Corrie och jag ska ta en promenad idag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0