Kent!

Ikväll smäller det... Kent på hemmaplan igen! underbart... Som jag längtat, känner mig lite som ett barn på julafton! Det ska bli så jävla nice... Vet inte vilken i raden av konserter detta blir... nr 9 kanske?
Kent - Parken zoo -97?!
Kent - isstadion
Kent - Norrköping Kalasturnén
Kent - Eskilstuna parken zoo (kalasturnén)
Kent - Globen
Kent - Hultsfred
Kent - norrköping
Kent - örebro
Kent - Eskilstuna strömsholmen
... Ja det var de spelningar jag kunde komma ihåg sådär på rak arm!

Varenda spelning har varit grym och fantastisk och jag ser verkligen fram emot kvällen!
Får i traditionsenlig anda spendera kvällen med Kent med fina Madde... Vi har sett de flesta konsterter ihop!


kent i Conventum Örebro -2008?



Jag och Madde på väg hem från krogen för många många år sedan... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0