Tandläkarskräck....

Jag har drabbats av tandläkarskräck, ja jag är inte rädd för tandläkaren eller vad han ska göra i sig... Men jag är jävligt skraj för vad notan efter besöket kan tänkas hamna på. Nu har jag ju blivit så pass gammal att jag inte går på några "ung-rabatter" längre utan fullpris är det som gäller.
Snacka om motivation att sluta äta godis och börja ta hand om sina tänder ordentligt nu. Tänkte boka tid till tandläkaren efter semestern någon gång, lika bra att kolla upp tänderna regelbundet så att man inte har dem i sämre skick än nödvändigt!




Idag är jag inte heller lika bitter över att behöva gå och jobba som jag varit i helgen när det varit strålande solsken och perfekt badväder. Idag är det molnigt och 17 grader. Planen är att springa 5 km och styrketräna lite innan jobbet.
Sen har jag lite andra planer med, men de ska jag inte skriva om här just nu!
Men.... Det finns faktiskt val i livet och det finns möjligheter, det handlar bara om att ta vara på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0