Vardagslyx och bebissug...

Idag är jag ledig, underbar känlsa, jag startade dagen med att slöa ända fram till halv elva sen gjorde jag mig iordning för att ta mig iväg på massage... Det var smärtsamt skönt och jag måste verkligen jobba med att stretcha överkroppen framöver för jag kan inte vara såhär stel i ryggen, det är verkligen inte hälsosamt...
Sen blev det en sväng på stan, shoppade en tjock bok, kents nya skiva och ett pussel till mig själv, d.v.s. vardagslyx... :)
Sen handlade jag födelsedagspresenter till min söta gudson som fyller 3 år i helgen... =) spanade runt lite i leksaksaffärer och barnaffärer på kläder, prylar och vagnar och jag kan ju inte annat än erkänna att man blir sugen på en egen liten.. men visst, är nog inte dags riktigt än för mig trots allt... Har lite annat jag vill syssla med först!

Nu ska jag sätta på kents nya platta och ta ett ryck och städa lägenheten innan karln kommer hem från kiruna.. Tänkte stå på hemmafru-vis i vårt nystädade hem och ta emot honom med maten på spisen.. :P
Ska ge mig på riktig husmanskost, nämligen stuvad potatis och isterband...  Yey...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0