Döden och solsken...

Idag har vi haft avslutning på kursen jag läst om vård i livets slutskede, det gick bra. Jag är glad att jag läst den kursen, man får endel att fundera över och man får även reflektera endel över sitt eget liv och meningen med livet....
Eller ska jag säga Meningen I livet, för det kvittar väl egentligen vad meningen med livet är, det visar sig väl tids nog om den finns... Sålänge kan man fylla livet med mening?!
Solen sken idag med och det är ju alltid härligt, jag hade sommarklänning och sandaler på mig för första gången i Sverige i år, så jävla härligt!! :)
Igår köpte jag jordgubbar och åt med kesella, riktigt mumsig vitaminboost...



Nu blir det 8 km, i rask promenadtakt eller joggning.. Det visar sig, beror på hur det känns i ryggen!!

Btw... I krukan på bilden växer lite solroser, jag har fått fröna fram sambon, försökte plantera i mammas o pappas trädgård förra året men det tog sig inte.. Så nu gör jag krukvarianter av dem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0