godmorgon!

Lördagmorgon och jag är Ledig! Tredje helgen i rad som jag är ledig, det är verkligen helt sjukt, kommer nog aldrig hända igen sålänge jag jobbar på avdelning. O det mest facinerande?! är att jag är ledig nästa helg oxå... :)
Igår spenderade jag kvällen lite spontant hemma hos mamma och pappa med familjen, det var trevligt och mysigt!

Nu har jag druckit en smoothie och yogat 30 min...
Blir mer träning senare idag, en vända i spåret eller kanske bodyattack... Gäller att komma i form nu! Om två månader ska jag springa dianamilen (5 km- rundan) Målet är att fixa det på under 25 min... Så nu är det träning på schemat som gäller och löpning några dagar i veckan iaf! :)

Jaja, får väl ta och sätta fart här hemma nu... Det kanske blir en sväng till landet för att greja i solen!
Får se... Skönt med sådna här oplanerade dagar ibland iaf...
Det visar sig lixom vad det blir av dem..



Bild från Öland förra sommaren... En sån där skön och oplanerad dag som bara blev helt underbar!!
Ser fram emot semester och fler sådna dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0