Humor- Även när jag sover!

Om jag får säga det själv så är jag jävligt rolig ibland och kan kläcka bra kommentarer som får folk att skratta både då och nu.. Sen har jag sjuk barnslig humor med.. som ikväll när jag kastade över mig den vita mysiga filten och kröp runt på vardagsrummet, skällde och sa att jag var en afghanhund.. Ville kollade lite snett på mig.. Undrar varför? :P
Men han kunde inte låta bli att skratta när jag försökte para mig med hans ben...
Kan ha varit mer en släng av övertrötthet än humor i detta iof...
Igårkväll satt Ville och kollade bröllopet bra länge, själv var jag tvungen att knyta mig lagom när det var dax för bröllopstårtan eftersom jag skulle upp till jobbet vid 05.30... Ikväll frågade jag när han gick och la sig för jag märkte inte det och då skrattade han och berättade att när han kröp ner bredvid mig så kramade han om mig och citerade Daniels tal:
"Och störst av allt är kärleken... "
Till svar grymtade jag...
" Och en god natts sömn..."

Så mycket för ett försök att vara romantisk... :P

Självklart förstår jag att detta låter skittråkigt, men humor är rätt tråkigt när det tas ur sitt sammanhang och man inte är med i situationen... Men detta var iaf den lilla del humor som bjöds i mitt liv denna helg, som mest präglats av dåliga patienter och jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0