Många små träffar i helgen...

Helgen bestod av träffar... I lördags hade vi återträff några stycken ur gamla högstadieklassen, vi blev tyvärr bara 7 stycken, men det var ändå väldigt roligt att ses och vi bestämde att det snart ska styras upp en ny återträff redan i höst och förhoppningsvis kommer fler vid det tillfället! :)
Det är kul att träffas efter så många år och uppdatera läget och man inser plötsligt att man hinner göra väldigt mycket på en 10 års period... Man får lite perspektiv på saker och ting!
Jaja, riktigt trevligt och roligt var det iaf! :)


En liten skara gamla m9:or i mitt vardagsrum! ( det regnade så utomhusaktiviteterna ströks för häng inomhus istället.)

Söndagen började jag och Ville med en frukost på café kaka... Det kändes lyxigt och trevligt!
Resten av dagen bestod av familj/ släktkalas på landet för att fira lillasyster som fyllt 23 år... :)


syrrans kille, min kille, syrran... I full färd med att vispa grädde och mekka ihop grillen.



Jag o Ville!



Syrran o mormor!

 

Mamma och pappa...

 
Brorsan chillar :P   och jag njuter på bryggan vid huset... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0