Nationaldagen!

Grattis Sverige!!! Eller nåt! :P

Här har jag varit uppe i snart två timmar och jag har hunnit med att äta en god frukost, läsa iform och städa lägenheten!
Nu ska jag bege mig ut till Ängsholmen där familjen har ett litet ruckel att renovera så att vi kanske hinner spendera lite tid där innan sommaren är slut! Klockan tre drar jag iväg till sthlm för att hämta hem min fina sambo som kommer från sin fiskeresa! Det ser jag fram emot, blir skönt att få hem honom igen och skönt att vi får en lugn söndagkväll tillsammans även om han säkert är dyngtrött efter att ha suttit i en bil ca 24 timmar!

Ne, nu måste jag gå om jag ska hinna med dagens upptåg!

(I know, mycket onödigt kort inlägg... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0