Nu är det sommar!

Nu är det officiellt sommar i mitt liv!
Ikväll har jag tränat utejympan i Vilsta för första gången i år! =)
Det är faktiskt fantastiskt skönt att träna ute i det gröna ibland, sen var det trevligt att träffa Linnea igen oxå!
Imorgon är jag ledig och jag och Linnea Planerar utflykt, vad och vart får vi se beroende på väder och lust!

Nu tror jag att jag ska unna mig ett glas vin och kanske sätta på en film... Lådsas att det är fredagkväll typ! (man får göra fredag på torsdag när man ska jobba hela helgen!)

 Såhär går det ibland när jag öppnar vinflaskor! (gammal bild!)



Sommarmys på Öland! =)

Passar även på att gratta min gamla vän Lisa som fick en son igår och Villes bror och fru som fick en son idag... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0