Om man inte får allt i livet, får man se till att ta sig en del iaf!

Ok, det var helt kört att få ledigt imorgon... Så, nu gör jag det bästa av situationen och tack vare snälla arbetskollegor så kommer jag nog iväg i rimlig tid och tack vare mina kära föräldrar får jag låna den bästa bilen med gps och farthållare så att jag kan komma ner på smidigaste sätt... Tack snälla ni!!!
Tror jag ska köpa mig en stor godispåse till mina kollegor imorgon så att de förstår hur tacksam jag är!
Sen har Ville lovat att inte tända grillen förräns jag passerat Oskarshamn, så jag får vara med på grillandet på kvällen iaf... :)
Nu håller jag på att packa, ska ta mig en sväng ner till systembolaget och handla på mig helgmaterial, gladiatorsandalerna jag spanat in och lite smått och gott...
Men först ska här packas, målas naglar, lagas matlåda och kanske hinnas med ett yogapass...
Planen är att allt ska vara färdigt imorgon innan jobbet och bilen stå packad, upptankad och parkerad utanför jobbet så jag bara kan kliva in och dra... :)
Nu satsar jag på en trevlig midsommar, som kanske inte blir riktigt som jag önskat men jag hoppas att den blir bra ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0