Självklart blev jag besviken!

Jag fick inte komp på midsommarafton, jag kommer som vanligt att komma med andan i halsen lagom när alla andra börjar röra sig hemåt.. Som vanligt när det händer något så jobbar jag!
Ok, jag erkänner! Trots att jag misstänkte det så blev jag jävligt besviken och ledsen när jag inte fick komp! =(
Hade verkligen sett fram emot att ha en riktigt trevlig traditionell midsommar i lugn och ro med lekar, spel och grillning.. Sol, bad och öl... men ne, det blir: Bajs, mediciner, stressade jourläkare, tidig morgon= dyngtrött när man sen ska vara trevlig på kvällen...
Ne, detta känns så förbannat jävla surt!!! Åh, jag är skitbesviken, det verkligen värker i hjärtat... Jag ville verkligen vara med!! :,(

Kommer stå på så jävla hårt på gaspedalen på vägen ner att jag säkert blir av med körkortet eller kör ihjäl mig på vägen, men den chansningen är det fan värt för att få ha trevligt!

Jag vet... Det INGÅR i mitt jobb, i mitt yrkesval! Det är bara att svälja och acceptera... men för fan.. jag är inte bara sjuksköterska, jag är 25 år och har ett liv utöver jobbet oxå... Jobbet är inte mitt liv! Men jag ger ändå allt när jag är där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0