Back to life...

Sådär ja, så har jag klarat av dessa tre veckor med, trodde jag inte egentligen..Var nära att lägga mig ner o ge upp flera gånger, men har bitit ihop duktigt och nu är det klart.. Eller ja, typ!
Snygg får jag bli i nästa liv men hel är jag nu iaf, så pass att jag kan vistas bland folk, träna, jobba och så igen iaf!
Jag får samla andra fördelar med mig själv än snygghet i detta liv! :)
Nu ska jag iaf ta tag i denna dag ta mig en sväng ner på stan och gå och träna, sen ska jag jobba ikväll, första gången på 3 veckor, känns riktigt läskigt, tänk om jag inte kommer ihåg hur man gör... :P
Sen är jag ledig imorgon, sen blir det 5 dagar jobb med start på lördagkväll... Så den här tiden nästa vecka så lär man väl vara inne i jobbet igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0