Borta bra men hemma bäst.

Åkte till Örebro i fredags för att spendera lite tid med Carro och Evelina. Behövde verkligen lite miljöombyte, höll på att gå ner mig fullständigt här hemma i vår lägenhet.
Det blev en lugn helg (såklart), fredagen spenderade vi med en massa skitsnack, Evelina plockade bort stygnen från min mage och vi åt en god middag bestående av kycklingwraps.
I lördags åt vi frukost på Clarion hotell med Lena-Marie, så kul att se henne, har inte setts sedan examen... Tanken var att vi skulle ha ätit frukostbuffén på Java men det var fullt så vi gick till Clarion, det vi inte tagit med i beräkningarna var att alla kändisar bodde där, så vi såg Kristine Meltzer? eller vad hon nu heter och Alcazar bland annat... Lite skoj om än onödig info. En jävligt bra frukostbuffé bjöds det iaf!
Sedan blev det en liten promenad på stan i solen, inhandlade några tunikor och en sommarklänning...
Lördagskvällen blev en soft kväll hemma hos Carro med lite melodifestival, Evelina kom över och kollade film och sov över med oss efter jobbet.  Vi såg the Reader, riktigt bra film, en typisk tjejfilm tror jag... Sevärd, helt klart!

Hemfärd imorse, underbart att komma hem till Ville, har bara varit borta två nätter men har hunnit sakna honom en hel del... Man vet inte vad man har förräns det inte är där kanske?! Men jag har en bra karl!
Nu är han dock iväg och spelar innebandy och jag tänker ta en långpromenad i det fina vädret. Sen får det nog bli lite plugg. Sen ska Ville laga lasagne ikväll och så blir det väl en myskväll i soffan sen!
Nu är det bra 3 dagar kvar sen kommer livet börja rulla som det borde igen, jätteskönt! Och det var verkligen skönt att komma iväg lite, känner mig mycket piggare, gladare och inspirerad nu än innan...
Är glad att jag har mina fina flickor därborta, synd bara att man ses allt för sällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0