Igång igen...

Nu har jag jobbat hela helgen och fortsätter med det resten av veckan nu, men avbrott för lite studier, en kurs på onsdag på jobbet och kursen jag läser på fritiden onsdagkväll och torsdag, O så jobb fredag... Det är ett tight schema denna vecka, mycket jobb och mycket plugg... Tänkte försöka hinna med lite träning däremellan oxå såklart! 
Och i helgen bär det av till Örebro för att fira fina Caroline som fyller 25 år.

Ne, nu har jag haft lite sovmorgon, så nu ska jag kasta ihop några matlådor, för det behöver jag för att hinna med resten av veckan... Och så ska jag plugga. Sen blir det spinning innan jobbet.
Som sagt, tight schema... Men jag gillar det. Man blir galen om man går hemma så det är skönt att vara igång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0