jag kommer inte bli en ung mamma...

Sitter och kollar på outsiders, det handlar om unga tjejer som blir mammor i tonåren. Mycket imponerande på många sätt och vis, de är duktiga som orkar med grejen. När jag var 15 år hade jag fullt upp med mig själv, visst fantiserade jag väl om att bli mamma då med och det har alltid varit självklart för mig att någon gång i livet få bli mamma..
Men i ärlighetens namn, jag hade ALDRIG klarat det då, vet inte ens om jag skulle klara det nu...
Men sanningen har gått upp för mig, jag som alltid drömt om att vara en ung mamma, det kommer inte hända.. Jag kommer att vara Minst 26 år den dag jag får barn och då är man ingen ung mamma längre... Då är man en "normal" mamma...
Skönt faktiskt! Att ha hunnit med lite innan, att ha ett liv som är lite mer stabilt och säkert... Att ha hittat sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0