Ljuset i tunneln....

Nu börjar jag se ljuset i tunneln, sjukskrivningen börjar lida mot sitt slut och jag ser själv att det läker för var dag som går, svullnaden har gått ner och nu väntar jag bara på att få komma till Stockholm en sväng på onsdag och fixa det sista, sen är jag redo för jobb och träning igen på torsdag!
Ser verkligen fram emot det!!!
Sen håller jag tummarna för att det blir bra och fint i Stockholm, jag förtjänar fan att det blir bra nu... Hur mycket ska man behöva jobba för att se hel ut menar jag? Herregud, jag är 25 år borde fundera på annat i livet än detta.. Men men...
 What doesn´t kill you makes you stronger...
Jag överlevde denna vända med, trodde jag inte... För några dagar var jag redo att lägga ner, som tur är har jag Ville som föröker stötta mig så gott han kan.. Fina underbara karl!

I helgen tänker jag åka till Carro i Örebro och hälsa på, behöver lite miljöombyte och goda vänner för att hämta lite mer energi igen. Det blir såklart en lugn helg med tanke på sjukskrivningen men ändå, ser fram emot att komma bort från vår lägenhet några timmar iaf. Ville blev lite besviken på att jag snyltar honom på våra mysmornar... Men det får han allt leva med! ;) Jag behöver komma iväg från allt några dagar!

Sen lyser solen fint idag oxå så det får strax bli en promenad i det fina vädret...
Sen har jag beställt vår nu oxå.. Så jag hoppas den kommer snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0