Sunday.... No sunny day!

Jaha, o jag som tog emot våren med öppna armar igår.. Men skinnjacka och joggingskor... O så vände våren mig ryggen ändå. Utanför snöar det igen, enorma vita j**la flingor! Har vi inte fått nog av detta i år nu?
Jag gillar vintern, det är inte det. Jag har hellre en vit kall vinter än en slaskig och grå vinter så jag har faktiskt försökt att inte klaga i år. Men, fick rätt mycket mersmak på våren igår!
Jaja, nog om detta, det är som det är... 
Söndag igen! Har varit ledig i helgen, planen var att jag skulle ha åkt till Örebro, men Stackars Carro var sjuk med feber och grejer så det fick vi skjuta upp. Istället har jag myst med min sambo och bara tagit det lungt, igår blev det en hel del promenerande i solen (18000 steg), sen var vi på tunapark och inhandlade lite odlingssaker, jag köpte någon form av "grodd-hus" så nu blir det alfa alfa och mungbönor på mackorna framöver.
Sen har jag läst en massa i helgen oxå, det är livskvalitet, att vara ute en hel dag och sedan krypa ihop i sängen med ett glas vin och läsa en bra bok... (o somna såklart) :) I like!

Har äntligen fått ordning på tavlan som nu hänger över soffan i helgen oxå, så nu får jag väl snart göra slag i saken och kasta upp lite före och efterbilder av hall och vardagsrum, men just nu orkar jag inte.

Nu får det nog bli en promenad ner på stan och kika lite, kanske en sväng förbi mor och far och säga hej och sen blir det matlagning och träning resten av kvällen...
Har helt enkelt haft en mycket lugn, skön och härlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0