Leva Livet....

Jag tror jag blivit lite förälskad i livet, kanske är det våren, kanske är det att jag nyss kommit hem efter en vecka i Grekland, utvilad och lite brunare... Kanske är det för att jag äntligen kommit på att livet är rätt bra som det är just nu och det finns egentligen inte så mycket jag skulle vilja ändra på...
Jag känner mig inspirerad, motiverad, glad, pigg och kär...
Det var länge sen! Men det känns underbart just nu! :)



Livet är kanon när man kan göra vad man vill i solklänning hela dagarna! :)



Njuta av solen i en vacker hamn...

 

Jag har njutit av solvarma klippor och turkosblått hav...
Låtit sinnena styra och bara följt med i känslan av njutning...

Livslusten har återvänt! jag känner mig pånyttfödd!! :)

Nu ska jag jobba... Med ett leende på läpparna... Just nu ler jag konstant nästan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0