Längesen sist..

Längesen jag uppdaterade här, har verkligen haft fullt upp senaste tiden och datorn har inte direkt varit prioritet nr 1. På jobbet är det körigt, som vanligt, vi är korta på syrror så det blir lätt rörigt och överbelastat. Men men... Jag har planer på gång och känslan i magen säger att det ordnar sig och att det nog faktiskt till och med kan bli väldigt bra. Vad planerna gäller håller jag dock tyst om ett litet tag till.
På fritiden spenderas en hel del tid med studentlitteratur och i träningslokalerna samt med vänner så fort det passar och hinns med (svårt när alla har fulla scheman..)
För tillfället är jag gräsänka, Ville är nere på Öland och jobbar sedan några dagar i småland i nästa vecka.. Det stör mig inte så mycket denna gång, nu var det faktiskt väääldigt längesen han var iväg. Skönt, vi har fått lite ro kring oss och allt känns bra. Men han är saknad, men det är väl tur det iof! =)

Annars har det varit fullt upp, födelsedagar till höger och vänster, själv har jag gått in på mitt 26:e år och drabbats av lätt åldersnoja för att jag nu plötsligt är närmare 30 än 20... Men vad spelar det egentligen för roll så länge man har det bra och livet går framåt? Och mitt liv står absolut inte stilla, det händer grejer, hela tiden och det är kul!

Jag mår bra just nu, trots att hösten och mörkret börjar tränga sig på, jag njuter av den friska luften, solen som glittrar i de gula löven och att sätta på mig ett par vantar och en extra halsduk. Jag njuter av att kura ihop mig i soffan bredvid Ville eller vänner och bara vara.. med en kopp te, ett glas vin eller lite ost och kex!
Livet är ju här och nu, tror att jag ÄNTLIGEN börjat inse det och faktiskt känna det!!! :) Och jag har börjat inse vad som verkligen egentligen betyder någonting här i livet!
Vardagen har fått lite extra guldkant av någon anledning och jag har kommit till ro! Hoppas verkligen att det fortsätter kännas såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0