Totalt överkörd!

Jag vet inte om det är pencillinet eller hösten som gör att jag känner mig totalt slutkörd, jag är så trött så att det värker i kroppen typ hela tiden. De senaste dagarna har jag sovit hur mycket som helst och ändå känt mig jättetrött. Har försökt att hålla mig sysseslsatt och aktiv i den mån det går.. Hade tänkt träna idag, men kroppen kommer aldrig att medverka på det så det fick bli en liten promenad istället.
Ne, usch o blä, funderar på att dra ner lite på den här dosen av antibiotika, infektionen verkar ju gå åt rätt håll iaf!
kan man göra så?!

Orkar inte vara såhär trött längre jue....

Men men, en sak som gjorde mig piggare igår var att jag äntligen löst problemet "Arbetshörna till mig" - Jag har möblerat om i köket och gjort plats för ett litet arbetsrum till mig där så i helgen får det bli att dona och göra fint där, ställa upp symaskinen o.s.v. Ska bli så roligt att slippa sitta vid "matrumsmöblerna" med plugg och symaskin så att det ser kroniskt stökigt ut i vår lägenhet. En sak jag är jävligt bra på är att möblera "compact living", tack vare detta har vi nu nästan fått en trea av vår tvåa... Det gäller att utnyttja ytorna väl! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0