Kolhydratdetoxen!

Det där jävla godiset... Varför ska det vara så förbannat jävla svårt att sluta tänka på det?????
Jag vågar inte ens ta med min plånboken ut för att jag är rädd att jag ska kliva in och handla nåt gott som jag inte ska ha! :(
Igår när jag var och handlade föll jag för en daimstrut, köpte med den hem, la den i frysen och Ville fick äta upp den igår kväll... (jag slängde långa suktande blickar på den!)

För övrigt går kolhydratdetoxen helt ok, håller mig från allt utom grönsaker!
Funderar dock på att lägga in lite frukt eller bär ibland ändå, det blir så tråkiga mellanmål annars!

Kvarg med någon matsked blåbär lär väl ingen ha dött av eller?
Eller äpple till keson?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0