Visningsstädning...

Jag blir galen, har städat sen jag gick upp imorse kl. 8.00.... Igår kväll slipade vi bänkskivor och oljade in i köket och idag städas det i köksskåp, lådor och utvändigt i köket!

På lördag är det visning, jag börjar inse att det här med att sälja lägenhet inte riktigt går ihop med resten av livet och heltidsjobb... Ett ynka träningspass har jag hunnit med denna vecka men imorgon, lördag och söndag ska jag ta och avsätta lite tid för det igen! Måste ju hinna med nåt iaf!!

Imorgon kväll har vi även blivit bjudna på The Ark konsert, så den ska vi på, men utöver det blir det nog städning och rensning resten av den vakna tiden...

På lördag är det visning! O då ska lägenheten vara i toppskick, garderoben rensad, badrum och kök skinande rent och färska blommor ska stå på borden...
Och medan folk trampar runt i min lägnhet tänker jag åka och träna och njuta av det!!
Usch, känner mig jättestressad....

Ser fram emot när detta är över, när lägenheten är såld och vi kan fokusera fullt på planering inför flytt o.s.v. av det nya huset! Längtar efter att sitta på baksidan i solen, att gräva i rabatterna, plantera något fruktträd, måla lite på fasaden och fantisera om inredning att sakta men säkert fylla huset med...

Det är helt galet att vi gjorde det, köpte ett hus, bara sådär... Jag och Ville! Underbart galet!!! :)

Ne, nu har jag skrivit av mig lite frustration så nu ska jag ta tag i köket igen innan det är dax för dusch och jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0