Fet-månad!

Herregud, vad har hänt?! Sen jag kom hem från Alperna har jag öst i mig skitsaker, det är som att det inte finns något stopp på hur mycket som går in i min mun... (typ!) Jag orkar inte laga bra mat utan det blir vad det blir och däremellan blir det en hel del sötsaker! På det har träningen inte direkt tagit upp mycket av min tid!
Antagligen beror detta på allt annat som händer i livet just nu, det är ju inte direkt som att man bara suttit på rumpan, rullat tummarna och inte gjort nåt!
Men, nu är huset köpt, pappren påskrivna, rensningen av lägenheten och fotograferingen inför annonsen avklarat, 9 och 12 april är det visning på lägenheten... Det är alltså mer än en vecka tills jag behöver städa ordentligt igen...

Så, nu har jag lite tid att ta hand om mig själv igen!
Jag mår ju inte direkt bra av det här, huvudvärken gör sig påmind, tröttheten tar över och jeansen börjar kännas trånga igen...

Så.... Bättre mat och mer träning får det bli nu... Herregud, det är ju snart sommar! Vill inte bada i vassen i år igen...
Vore ju fantasktiskt skönt att iaf känna sig avslappnad och bekväm på stranden om än inte skitsnygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0