Stora saker händer små människor...

Det är mycket som händer nu, det blir en intensiv vår...
Nytt jobb, nytt hus, lägenhet som ska säljas, bil som ska köpas o.s.v....
Ikväll hade jag tänkt förbereda inför att mäklaren kommer och kollar lägenheten imorgonkväll, dock dog jag på soffan efter maten... Jaja, tränade efter jobbet iaf, alltid nåt vettigt!
Imorgon ska vi skriva på lånepapper till huset... O träffa mäklaren, en mäklare imorgon och en annan på onsdag...

På måndag i nästa vecka är det även besiktning av huset, dealen är att om det kommer upp några större fel som måste åtgärdas, som vi inte redan fått info om så har vi rätt att brya köpet! Hoppas dock att det är helt och fint!
1 juni får vi tillgång till huset och jag ser fram emot att äta frukost på vår uteplats i sommar... Det har jag längtat efter sen jag flyttade hemifrån! Det finns inget bättre, det är livskvalitet för mig! :)
Jag har lite smått börjat fundera på hur jag vill ha det i huset, inte med möbler och så, det tar vi det vi har till att börja med och så byter vi ut eftersom, när vi känner vad vi verkligen vill ha, inga billiga spontanköp nu utan nu ska det väljas möbler med omsorg framöver.
Jag vill framförallt ha en ny säng, ett nytt köksbord och nytt vardagsrummsbord... Det är första prio i mina ögon!
Men vad jag vill ha, det vet jag inte riktigt än!

Mycket att tänka på, mycket att planera, mycket att fantisera om....
Helt galet att vi står här idag.. Vem hade kunnat tro det för 2,5 år sedan?
Livet bjuder på ljus ibland! :) Tur det!



This makes me happy!!! Fina Ville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0