Vecka 11 - 2011....

Vilken vecka... Det har hänt stora grejer denna vecka...
För det första något som jag inte nämnt än, men kan nämna nu, dock är inga papper påskrivna än, men 2 maj börjar jag på nytt jobb. Som det verkar blir jag dialyssyster för ett tag framöver... Det bestämdes i måndags...

Och igår var vi på överaskningsfest för min fina vän Caroline, hennes pojkvän hade arrangerat ett överaskningskalas för henne på hennes födelsedag och det har smusslat en hel del och hon hade inte misstänkt ett dugg....
På det överaskade hennes pojkvän även oss andra hemlighetsmakare med att FRIA... när vi trodde han skulle "presentera" presenten i form av ett elpiano gick han istället ner på knä och tog fram en ring...
Inte varje dag man får uppleva ett frieri på riktigt... Helt fantastiskt! Är så glad för hennes skull!
Hon sa Ja!

Idag har vi oxå nåt historiskt att se fram emot... Men det är fortfarande hemligt, så mer än så kan jag inte säga... Men som sagt... En minnesvärd vecka blev det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0