Hon är jättesur på mig...

Tihihi..... Stackars hon som samordnar med VFU-platser för oss...
 Jag krånglar verkligen, för det första ska jag byta kurs för att överhuvudtaget kunna ta den praktikplatsen jag äntligen fått här i eskilstuna,... Sen ska det sökas om ansvariga för avtal och handledare och kontaktpersoner o.s.v... Inte nog med det visade jag den stackars VFU-ansvarige stooort missnöje över min praktikplats i Karlskoga! Men å andra sidan hade jag faktiskt skrivit i ett mail att jag INTE kunde vara i Karlskoga p.g.a pendlingsavstånd.. Jag menar, vem Orkar pendla 32 mil per dag om arbetstiderna är 7-16 eller 14-22?? Nja, inte jag iaf!
Så lite får hon allt skylla sig själv!

Ringde henne nu på morgonen och berättade att jag fått praktikplats och spydigt kläcker hon ur sig;
 " jaha ja, då får man väl gratulera... Men det var väl för att du ska jobba där då kanske?!"
Hmm.. ja, kanske... Skiter i vilket, oavsett så är det så bra så jag orkar inte bry mig om sådna spydiga komentarer...
Jag är så trött på det där universitetet så jag räknar dagarna tills det är över nu, och efter det sätter jag aldrig min fot på Örebro universitet igen!!
Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0