Tänk va det kan bli bra ibland....

Idag var en bra dag! EN MYCKET BRA DAG!!
Den startade med att jag efter en natts god sömn fick en kopp starkt nykokt kaffe och lite havregrynsgröt i magen! BÄSTA starten på en dag! Sen bar det iväg till Örebro för möte med rektorn och programansvarig,det gick bra, mer om det skriver jag inte här just nu!
Sen var det praktik och även denna dag tycker jag var bra, det hände lite, inget akut men dagen gick fort iaf!

På vägen hem hände det bästa på hela dagen, de ringde från BB i Eskilstuna och jag får ha praktik där de sista 3 veckorna på utbildningen, det blir inte bättre än så! Så otroligt skönt att inte behöva pendla eller lägga pengar på bensin de veckorna och så skönt att känna igen sig på avdelningen när inskolningen inför sommaren börjar!
Så bra.... Så imorgon skriver jag på papper och anmäler mig till ny kurs och lite annat smått o gott som måste fixas... Så det var ju egentligen jättebra att jag spontant fått ledigt imorgon för att gå en kvällstur på söndag istället...

Så nu kan jag räkna antalet pendlingstillfällen på mina händer!!
UNDERBART!!! JAG ÄR SÅ NÖJD OCH GLAD!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0