Trevlig helg!

Så var det ny vecka igen.. Helgen passerade med praktik fredag och lördag... på lördagskvällen var vi hos Angelica på 25 års fest, det bidde rätt sent, somna väl vid 3.45 eller nåt, inte riktigt enligt min tidsplan.. Men trevligt var det så man får väl se det som att det var värt det. Söndagmorgon vaknade vi vid lunch (Ångest)Inte hann eller orkade jag plugga nåt, istället blev det lite fika med hannah och Lisa på Sylvia, jätteroligt att träffa dem igen, så länge sen. men nu har vi iaf bestämt att vi får bli lite bättre på det här med att ses, vi är ju iaf i samma stad nu för tiden... Kvällen spenderades i soffan med älsklingen, vi spelade super mario, sååå roligt! :D jag tror allt jag kan skaffa mig en ny hobby! Igår var det praktik hela dagen, plugg på skolan ett par timmar och en korridorsreunion hemma hos Leo, kom hem sent igårkväll... men då var det rätt mysigt att trött och slutkörd få krypa ner och somna bredvid Ville. Idag har jag inget på schemat men massor att göra... Så det är väl bara att sätta igång när gröten är uppäten... Hejpa! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0