Sjukskriven -still!

Min ögoninflammation vill inte ge med sig... Ska till doktorn om en stund, förhoppningsvis har han nån annan mirakelmedicin att sätta in... Har ju varit sjukskriven hela helgen med droppar och skit, men inte är det bättre...
Det värsta med att vara sjukskriven när man inte känner sig sjuk är tristessen... Jag orkar ju göra typ allt, men av principskäl får man allt hålla sig inne när man är sjukskriven...
Funderar dock på att åka ut och sätta mig på landet och filosofera istället... Där finns det iaf frisk luft, till skillnad från vad som rymms i denna instängda lilla lägenhet...
Har en hel massa jag skulle kunna fixa med en dag som denna iof... Typ; Söka jobb!!!! Men det är på gränsen till för tidigt eftersom mitt Vikariat går ut om två månader.

Har ägnat mycket tid till att fundera över hur mitt liv ser ut och hur jag önskar att det skulle forma sig, funderar även mycket över mig själv och vad jag ska göra åt mig... Är i behov av förändring.. Förstår inte, så fort jag kommer till Eskilstuna får jag panik och ogillar mig själv och mitt liv.. Läge att flytta från stället kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0